TRANSPORT GRATUIT
Pentru comenzile peste 250 RON
RETUR UȘOR ȘI RAPID
În 14 zile de la data primirii comenzi
PLĂTEȘTE ONLINE ÎN SIGURANȚĂ
Plătește online cu cardul, 100% în siguranță
Nu există produse în coș.
Este posibil ca și altcineva să fi avut aceeași întrebare înaintea ta. Verifică lista de mai jos pentru a afla răspunsul la cele mai frecvente întrebări. Majoritatea întrebărilor își găsesc răspunsul aici, în caz contrar te rugăm să ne contactezi.
Denumirea companiei: D&G Group SRL
Adresă: Str. Dr. Ing. Ciulinaru Ion, Nr. 4, Călărași
Cod Fiscal: RO14161406
Reg. Comerțului: J51/213/2001
Email: office@rommedical.ro
Telefon: 0242 317 500, 0242 317 502
Mobil/WhatsApp: 0786 923 196
Pentru a crea un cont pe site-ul nostru trebuie să accesați pagina Contul Meu, și la secțiunea „Înregistrare” introduceți adresa dvs. de email și o parolă pe care să o știți doar dvs., după care, apăsați butonul „Înregistrare”.
Dacă totul a fost în regulă, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Pentru a te conecta un cont pe site-ul nostru trebuie să accesați pagina Contul Meu, și la secțiunea „Autentificare” introduceți adresa dvs. de email și parola pe care ați introdus-o în momentul în care ați creat contul, după care, apăsați butonul „Autentificare”.
Dacă totul a fost în regulă, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Pentru a modifica datele contului dvs. pe site-ul nostru, trebuie să accesați pagina Contul Meu, vă conectați la cont cu adresa de email și parola dvs., după care veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Pentru a schimba parola contului dvs. pe site-ul nostru, trebuie să accesați pagina Contul Meu, vă conectați la cont cu adresa de email și parola dvs., după care, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs.
La secțiunea „Contul meu” vă puteți modifica informațiile contului, precum și să schimbați parola.
Pentru a vizualiza procedura detaliată de realizare a unei comenzi online vizitează pagina: Cum comand.
În cazul în care doriți să verificați disponibilitatea unui produs înainte de a plasa o comandă pe site, puteți să solicitați mai multe informații despre produs, printre care și disponibilitatea acestuia. Pentru a face o solicitare aveți mai multe opțiuni:
În momentul în care ați plasat o comandă pe site, veți primi un email de confirmare. Acesta vă confirmă faptul că a fost înregistrată comanda pe site-ul nostru.
În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua comanda dvs., veți fi contactat telefonic pentru confirmare.
Atenție! În cazul în care nu răspundeți la telefon sau nu confirmați comanda telefonic, aceasta nu va fi onorată, drept urmare vă recomandăm să transmiteți un numar de telefon corect, valid și la care răspundeți!
În cazul produselor disponibile în stoc, comenzile sunt pregătite pentru livrare în maxim 2 zile lucrătoare.
Există situații speciale, în care termenul de pregătire al comenzii poate fi prelungit cu până la 14 zile. În acest caz, veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru a va informa despre această situație și a vă comunica termenul de realizare a comenzii.
Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzilor este calculat în zile lucrătoare și nu includ zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.
În cazul în care ați comandat un produs și doriți să îl schimbați, trebuie să mergeți pe site la secțiunea „Returnare produse„. Citiți termenii și condițiile de returnare, urmați procedura de returnare prezentată pe site, precizând în formular faptul că doriți să schimbați produsul cu un altul.
Menționați toate informațiile despre noul produs (nume, culoare, mărime etc.) pe care îl doriți. În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.
În cazul în care v-ați răzgândit și nu mai doriți produsul comandat, puteți anula o comandă intrând pe pagina „Contul meu„, secțiunea „comenzi„. Identificați comanda pe care doriți să o anulați și apăsați pe butonul „Anulare” din dreptul acesteia.
În cazul în care ați plasat comanda ca vizitator (fără a avea un cont) și doriți să anulați comanda, mergeți pe pagina de „Contact” și folosiți una din metodele de contact disponibile pentru a ne informa despre intenția dvs.
În cazul în care ați comandat un produs și doriți să îl returnați, trebuie să mergeți pe site la secțiunea „Returnare produse„. Citiți termenii și condițiile de returnare și urmați procedura de returnare prezentată pe site, completând formularul de retur.
În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.
Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului. Altfel spus, puteți returna produsul în maxim 14 zile din data în care ați primit produsul.
În continuare aveți toate informațiile necesare pentru a trimite produsul către noi:
Atenție! Produsele se trimit pentru schimb/retur numai în momentul în care cererea dvs. a fost confirmată de către unul dintre operatorii noștri.
Livrarea comenzii se va face de către firma de curierat rapid TNT sau Sameday și se va efectua în 2 – 5 zile de la data confirmării comenzii.
În cazul în care locuiți în unul din orașele de mai jos, putem trimite comanda în magazinul nostru și dvs. să o ridicați din locație:
Pentru mai multe detalii despre locațiile noastre vă rugăm să vizitați pagina: Magazinele noastre.
Pentru comenzile în care produsele au o valoare totală sub 250 lei, se va percepe o taxă de transport în valoare de 20 lei (T.V.A. inclus), care să acopere cheltuielile necesare expedierii comenzii rapid și în siguranță până la adresa dvs.
Pentru comenzile în care produsele au o valoare totală ce depășește 250 lei, cheltuielile de transport sunt GRATUITE.
În momentul în care plasați o comandă pe site, veți fi întrebați ce modalitate de plată doriți să folosiți. În momentul de față acceptăm următoarele metode de plată:
Pentru mai multe detalii vizitați pagina: Modalități de plată
În condiții normale, livrarea comenzii se va efectua în 2 – 5 zile de la data confirmării comenzii.
Există situații speciale, în care termenul de pregătire al comenzii poate fi prelungit cu până la 14 zile. În acest caz, veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru a va informa despre această situație și a vă comunica termenul de realizare a comenzii. În cazul acesta, la termenul de livrare se vor adăuga zilele necesare de pregătire a comenzii.
Exemplu: Pentru o situație specială în care termenul de pregătire al comenzii s-a prelungit cu 7 zile, termenul de livrare se va calcula astfel: 7 zile necesare prelucrării + (plus) 2 – 5 zile pentru livrare, rezultă că produsele pot ajunge la client într-un termen de 9 – 12 zile.
Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzilor este calculat în zile lucrătoare și nu includ zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.
În cazul în care nu ați primit comanda în timpul menționat la întrebarea anterioară și nici nu ați fost informat de o eventuală întârziere, vă rugăm să ne contactați utilizând oricare dintre metodele disponibile pe pagina de Contact.
În cazul în care ați primit un alt produs decât cel pe care l-ați comandat. vă rugăm să ne contactați imediat ce primiți coletul și observați acest lucru. Ne puteți contacta utilizând oricare dintre metodele disponibile pe pagina de Contact.
Dacă în momentul în care primiți coletul observați faptul că acesta este deteriorat și considerați că produsul comandat poate fi afectat în vreun fel, aveți opțiunea de a refuza coletul. În momentul refuzări va trebui să comunicați curierului motivul pentru care îl refuzați. De asemenea, trebuie să ne contactați pentru a ne informa despre această situație. Ne puteți contacta utilizând una din metodele disponibile pe pagina de Contact.
În cazul în care ați returnat un produs, banii vor fi returnați în contul dvs. în maxim 30 zile de la data în care returul a fost acceptat. Acceptarea returului se face numai după ce produsul se întoarce la noi, este verificat și se constată că este eligibil pentru retur.
Atenție! Cheltuielile de returnare sunt suportate de client/cumpărător și vor fi oprite din suma pe care trebuie să o returnăm!
În cazul în care nu ați fost informați cu privire la o expediere parțială a comenzi, iar coletul primit nu conține toate produsele pe care le-ați comandat, aveți obligația să ne informați imediat ce primiți coletul despre această situație. Ne puteți contacta folosind oricare dintre metodele disponibile pe pagina de Contact.
Bunurile comercializate pe site-ul Rommedical.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și a politicilor comerciale ale vânzătorului și/sau producătorului.
Fiecare produs vine însoțit de un certificat de garanție (în cazul în care beneficiază de condiții de garanție), fie emis direct de către producător, fie emis de către vânzător. Certificatul conține toate informațiile necesare, termenii și condițiile pentru asigurarea service-ului, precum și termenul de garanție, care poate să difere de la un produs la altul.
În cazul în care nu ați găsit în interiorul coletului și certificatul aferent produsului achiziționat, aveți obligația să ne informați despre această situație și să solicitați o copie a certificatului de garanție, folosind una din metodele disponibile pe pagina de Contact.
Pentru aplicarea garanției, aveți obligația să păstrați toate accesoriile și documentele (certificat de garanție și factură ori bon fiscal) ce însoțesc produsul la achiziționare. În cazul în care ați pierdut certificatul de garanție, dar puteți face dovadă cu factura ori bonul fiscal (original sau copie) în care se vede în clar data în care produsul a fost achiziționat, puteți solicita un duplicat al certificatului de garanție folosind formularul de contact.
Dacă produsul se află în perioada de garanție (menționată în certificatul de garanție) trebuie să îl trimiteți în service, urmând instrucțiunile disponibile pe pagina Service & Garanții. După ce ați completat și trimis solicitarea de trimitere în service, veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru soluționare.
În continuare aveți toate informațiile necesare pentru a trimite produsul către noi:
Atenție! Produsele se trimit în service numai în momentul în care cererea dvs. a fost confirmată de către unul dintre operatorii noștri.
În momentul în care produsul dvs. a ajuns la noi, acesta va fi preluat de departamentul service, unde i se vor face toate verificările necesare pentru stabilirea defectului. În cazul în care se constată că produsul nu mai poate fi reparat, veți primi un produs nou în schimb.
Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data în care produsul a ajuns la sediul nostru. După aducerea produsului la conformitate, acesta va fi expediat prin curier rapid către dvs.
Factura este un document contabil emis de o companie, către o altă companie sau persoană fizică. Factura este documentul ce conține lista cu produsele vândute sau serviciile prestate clientului de către furnizor. O factură mai conține datele de identificare fiscală a clientului (persoana fizică sau juridică), datele furnizorului (emitentul), cota de TVA, precum și prețul, cantitatea și valoarea fiecărui produs vândut. Sursă: Wikipedia.
Factura este documentul prin care se justifică faptul că societatea a vândut către dvs. anumite produse, iar prin aceasta deveniți proprietarul acestor produse.
Fiecare comandă va fi expediată împreună cu factura aferentă achiziției și se va găsi în interiorul coletului. De asemenea, dacă se dorește, aveți posibilitatea să solicitați factura și în format electronic, folosind una dintre metodele disponibile pe pagina de Contact și veți primi factura pe adresa dvs. de email.
Da, factura poate fi emisă și pentru societate, atâta timp cât în momentul în care plasați comanda pe site completați toate datele necesare pentru emiterea facturii pentru societăți (denumirea societății și codul fiscal).
Dacă ați sesizat că datele de facturare au fost transmise greșit, aveți obligația să ne anunțați imediat ce ați observat acest lucru sau în momentul în care unul dintre operatorii noștri vă contactează pentru confirmarea comenzii. Ne puteți contacta folosind oricare din metodele disponibile pe pagina de Contact.
În cazul în care nu ați găsit factura în interiorul coletului, vă rugăm să ne contactați și să solicitați un duplicat al facturi. Duplicatul va fi transmis în format electronic pe adresa dvs. de email.
Vezi: Termenii și condițiile site-ului!
Pentru comenzile peste 250 RON
În 14 zile de la data primirii comenzi
Plătește online cu cardul, 100% în siguranță
Abonează-te la newsletterul nostru pentru a primi cele mai noi oferte direct pe adresa ta de email.